Ένα συγκλονιστικό βίντεο που αποκαλύπτει ότι και τρένο που προηγείτο της μοιραίας αμαξοστοιχίας, είχε μπει σε λάθος ράγα, δηλαδή στη γραμμή καθόδου, αντί αυτής της ανόδου, έφερε σήμερα στο φως το MEGA. Από το βίντεο προκύπτει ότι υπήρχε σοβαρό πρόβλημα στον πίνακα ελέγχου του σταθμαρχείου της Λάρισας, γεγονός που εκτός των άλλων, διαψεύδει και τον Άδωνη Γεωργιάδη ο οποίος δήλωσε προ ημερών, ότι το δυστύχημα μπορούσε να αποφευχθεί, επειδή υπήρχε πίνακας ελέγχου, από τον οποίο ο σταθμάρχης μπορούσε να δει που ακριβώς βρίσκεται το τρένο.
Στο βίντεο που έφερε στο φως το MEGA, ακούγεται ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας που προηγείτο του μοιραίου Ιντερσίτι 62 να ρωτάει τον σταθμάρχη, γιατί τον έχει βάλει στο ρεύμα καθόδου. Ο σταθμάρχης εμφανίζεται να του απαντάει ότι έχει φλασάρει το κλειδί. Σύμφωνα με ειδικούς αυτό σημαίνει ότι ο πίνακας ελέγχου ήταν βραχυκυκλωμένος, δηλαδή δεν λειτουργούσε όπως θα έπρεπε. Αν το γεγονός αυτό ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, τότε οι ευθύνες που βαραίνουν τους ιθύνοντες είναι αναμφίβολα ακόμη μεγαλύτερες.
Αναλυτικά ο διάλογος:
Μηχανοδηγός: Λάρισα, σου μιλάει ο προϊστάμενος του 2597. Γιατί κάνουμε οπισθοπορεία;
Μηχανοδηγός: Λάρισα, σου μιλάει ο προϊστάμενος του 2597. Γιατί κάνουμε οπισθοπορεία; Για να ενημερώσω την υπηρεσία μου.
Μηχανοδηγός: Ο σταθμάρχης της Λάρισας μπορεί να ενημερώσει τον παριστάμενο του 2597 για τη διαδικασία της οπισθοπορείας.
Σταθμάρχης: Φλασάρησε ένα κλειδί
Μηχανοδηγός: Καλώς, ευχαριστώ πολύ
Υπενθυμίζεται ότι ο Άδωνης Γεωργιάδης έλεγε στον ΣΚΑΪ ότι ο σταθμός της Λάρισας, είχε εξελιγμένη τεχνολογία, η οποία λειτουργούσε. Σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης, ο σταθμάρχης άκουγε ήχο και έβλεπε ένα κόκκινο λαμπάκι το οποίο τον προειδοποιούσε, ότι έχει κάνει λάθος, αλλά δεν το κατάλαβε. Σήμερα, από το αποκαλυπτικό βίντεο του MEGA προκύπτει ότι το σύστημα ήταν βραχυκυκλωμένο. Ο κύριος Γεωργιάδης, καλείται τώρα να απαντήσει γιατί εξέφρασε με τόση βεβαιότητα την άποψη, ότι επρόκειτο απλώς για ένα ανθρώπινο λάθος.
Δείτε το βίντεο: